Tillbaka igen...

Det är på tiden att jag tar upp mitt bloggande igen. Mer än två tredjedelar av utbildningen är avklarad. Om ungefär ett halvår går jag ut. Ett tips är att ni alla är flitiga på era jobb om ni vill behålla dem.
Vad vill jag då arbeta med när jag är klar? Svår fråga. Jag brinner verkligen för marknadsföring och inte minst för färg och form. Creative Director (CD) är en dröm, men kanske inte en realitet när man är nyutexaminerad.

Jag börjar i januari månad min praktik på marknadsavdelningen på tidningen Metro. Ska bli otroligt roligt och inte minst en utmaning.

Jag kommer även att hjälpa THS (tekniska högskolans studentkår) att sätta dem på studenternas mentala karta. I och med att kårobligatoriet försvinner kan det vara av vikt att påpeka fördelar med kåren. Framförallt måste kåren synas mer!

Förhoppningsvis har jag en byrå att skriva min c-uppsats på också. Inget är ännu klart så jag berättar därför inget mer än att det är något på gång...

Det var en liten uppdatering av vad som har hänt. Som Martin Timell en gång sa: "Det kommer mera......."
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0